Onderlinge relaties slim vastleggen binnen vtiger CRM

Slim relaties vastleggen in vtiger

Aan de basis van het managen van uw klantrelaties ligt het in kaart brengen van zo veel mogelijk relevante informatie over uw klanten. Daar hoort ook de vastlegging van relaties tussen uw klanten en andere type organisaties binnen uw bestand bij. Veel vtiger-gebruikers vragen ons advies over hoe ze dit slim kunnen doen. Vtiger biedt een goede basis, Vicus heeft daarnaast extra mogelijkheden ontwikkeld. Lees meer →

CRM Reageer

Het beveiligen van data in jouw CRM systeem

Beter beveiligen van data in jouw CRM

Als organisatie wil je alle data die je hebt opgeslagen in jouw CRM goed beveiligd hebben. In deze blog besteden we aandacht aan het beveiligen van data in jouw CRM systeem. Er is immers, zoals ook al beschreven in de door in ons geschreven zevendelige blogreeks Cybercriminaliteit, security en privacy, sprake van een groeiend aantal hackers en (cyber) criminelen.
Lees meer →

CRM Veilig online Reageer

Blijf de concurrentie een stap voor met betaalbare marketing en sales automation

WebVisitAnalyser: betaalbare marketing en sales automation

Na jarenlang ontwikkelen en testen introduceerde Vicus eind 2015 het JourneyFunnel Model. Dit model is uniek in de markt, omdat het als eerste marketing en sales samenbrengt in het verkoopproces. Het model geeft organisaties inzicht in het totale verkoopproces van (individuele) leads en klanten. De door sales uitgevoerde activiteiten in de salesfunnel worden in het model verbonden met de marketingactiviteiten in de buyer- en customer journey. Met het JourneyFunnel Model in combinatie met WebVisitAnalyser ben je als organisatie verzekerd van betaalbare marketing en sales automation waarmee je de concurrentie een stap voor kunt blijven.  Lees meer →

Overig WebVisitAnalyser Reageer

Vtiger Open Source vs Cloud vergelijking

Slim relaties vastleggen in vtiger

Veel organisaties, juist in het Midden- en Kleinbedrijf, zien steeds vaker de voordelen in van het automatiseren van hun marketing, verkoop en klantenservice.  Zij kiezen voor  de implementatie van een CRM (Customer Relationship Management) systeem.

De belangrijkste redenen om een CRM systeem te implementeren zijn tijd- en kostenbesparing en een verbeterde datatoegang gecombineerd met een verhoogd beveiligingsniveau. Organisaties kiezen specifiek voor Vtiger Open Source CRM. Lees meer →

CRM Reageer

Meer B2B website leads genereren met WebVisitAnalyser

WebVisitAnalyser: betaalbare marketing en sales automation

Jouw webshop en website zijn het visitekaartje van jouw organisatie. Via jouw site en/of shop komen dagelijks honderden, duizenden bezoekers binnen. Van deze bezoekers heeft echter meer dan de helft (55%) geen interesse in het afnemen van jouw producten en diensten. Deze groep is vaak toevallig op jouw website terechtgekomen. Dit betekent echter ook dat 45% van jouw websitebezoekers wel interesse heeft en relevant is voor jouw bedrijf.

Onderzoek wijst uit dat gemiddeld genomen slechts 5% van deze groep website leads daadwerkelijk contact met jouw opneemt. Een gemiste kans denk je over de andere 40%. Dit hoeft niet! De lead generatie tool WebVisitAnalyser stelt B2B organisaties in staat de mensen die jouw website verlaten zonder contact op te nemen toch te bereiken. Lees meer →

WebVisitAnalyser Reageer

SEO Trends 2017 deel 4 (slot): unieke gebruikerservaring

SEO trends 2017 deel 4: biedt een unieke gebruikerservaring op jouw website/webshop

De afgelopen 6 weken hebben wij in een drietal blogs de belangrijkste verwachte SEO trends voor dit jaar op een rijtje gezet. Deze trends zijn tips om jouw webshop en website optimaal vindbaar te maken. De tips helpen jou ook om een hogere positie te bereiken in de diverse zoekmachines. In deel 4, tevens het laatste deel van de blogreeks SEO Trends 2017, behandel ik onder meer meer de opkomst en de invloed van content marketing, mobiel en de gebruikerservaring op de SEO zoekmachinepositie. Lees meer →

Zoekmachine Optimalisatie Reageer

Inloggen op de iPad versie van vtiger

Het inloggen op de iPad versie van vtiger is op zich niet moeilijk, wel moet je even opletten dat je moet instellen dat je óf inlogt op de On Demand versie. Of op de bij Vicus geïnstalleerde versie. Als klant van Vicus kunnen beide gevallen van toepassing zijn. Neem contact op met onze vtiger servicedesk als je niet weet welke versie van vtiger je hebt. Lees meer →

Vtiger Handleiding Reageer

Alles in 1- CRM aan King efficienter dan een ERP systeem

CRM aan King voor optimalisatie van alle processen

Veel personen en organisaties scharen een CRM pakket en ERP systeem nog onder dezelfde noemer. Dit is niet terecht. De twee kunnen elkaar aanvullen, maar zijn totaal verschillend qua flexibiliteit en het doel wat ze nastreven. In deze blog meer over het verschil tussen CRM en ERP. Daarnaast zullen wij in deze blog beargumenteren waarom het hanteren van integrale architectuur (vtiger CRM aan King Business Software) completer en beter werkt voor jouw organisatie dan het werken met 2 losse systemen (een ERP en een CRM apart van elkaar). Lees meer →

CRM aan King Reageer

SEO trends 2017 deel 3: Voice Search en Video

SEO trends 2017 deel 4: biedt een unieke gebruikerservaring op jouw website/webshop

De vorige blog bevatte enkele trends ten aanzien van het veranderende zoekgedrag en het belang van veiligheid en snelheid op jouw zoekmachinepositie. In deel 3 van de blogreeks SEO Trends 2017 vier trends waarmee je als als bedrijf je voordeel kunt doen en een hogere zoekmachinepositie kunt bewerkstelligen. Deze trends zijn het stijgende belang van lokale contect, video en Voice Search en de verschuiving van trefwoorden naar topics. Lees meer →

Zoekmachine Optimalisatie Reageer

JourneyFunnel Model vergroot medewerkerstevredenheid

JourneyFunnel Model vergroot medewerkerstevredenheid

Procesoptimalisatie, het onderwerp van mijn vorige blog, is een strategie om vooraf gestelde organisatiedoelstellingen te realiseren of zelfs te overtreffen. Door het optimaliseren en bewaken van interne processen bespaar je als organisatie tijd, verbeter je de kwaliteit van producten en diensten en verhoog je het niveau van jouw (klanten)service. De klantervaring wordt hierdoor verbeterd. Dit zorgt voor een positiever imago en een verbeterde naamsbekendheid. Met de tijd die overblijft kan je als organisatie focussen op nieuwe klanten.

Van wezenlijke invloed op het realiseren van jouw organisatiedoelstellingen zijn natuurlijk jouw medewerkers. Medewerkers vormen als het ware het kapitaal van elke organisatie. Hoe groter de medewerkerstevredenheid, hoe groter hun arbeidsproductiviteit. Lees meer →

Overig Reageer