X
Contact
Direct advies?
 033 461 1196
<
Contact
Direct advies?
 033 461 1196

Vtiger CRM koppeling met VoIP

Efficient bellen vanuit je CRM

Voice over IP of VoIP staat voor Voice over Internet Protocol (IP). Bij Voice over IP (VoIP) wordt in plaats van de ouderwetse telefoonlijn het internet gebruikt om spraak te transporteren. Hierdoor komen de werelden van spraak en data samen.

Het werken met op VoIP gebaseerde telefooncentrales is binnen bedrijven inmiddels gemeengoed geworden omdat:

  • de belkosten zijn lager zijn
  • geen aparte lijnen nodig voor alleen spraak
  • VoIP zorgt voor een meer flexibele werkplek
  • er slechts één infrastructuur nodig is
  • er nieuwe producten en diensten kunnen worden ontwikkeld

Werken waar je wilt

De 'interne' toestellen hoeven niet meer in de buurt van de telefoon centrale te staan. De interne toestellen kunnen ook aan de andere kant van de wereld staan. Dit maakt veel meer mogelijk op het gebied van thuiswerken.

Integratie met vtiger CRM

Ook wordt het gemakkelijker om jouw telefooncentrale (en dus jouw gesprekken) te koppelen met bijvoorbeeld jouw CRM database. Hierdoor is het mogelijk om de klantenkaart van de beller al op jouw scherm te laten zien terwijl je de klant aanneemt!

Integrale Open Source oplossing

Vicus werkt samen met verschillende partners en biedt daarmee verschillende goede geïntegreerde VoIP oplossingen ieder met hun eigen voor- en nadelen. Zoals je van Vicus mag verwachten zijn dit VoIP oplossingen op basis van de Open Source Asterisk VoIP centrale.

Interesse gewekt? Neem nu contact op!

Klik op de button, stuur een e-mail naar sales@vicus.nl of bel 033 461 1196.


Neem contact op met de experts

Neem contact op met Luuk Roovers van Vicus voor Vtiger koppeling met VoIP

Luuk Roovers, Directeur / consultant

Superhandig om te klikken en te bellen en dat meteen de juiste contactkaart opent als er iemand belt!