CRM VoIP Telefonie – Direct bellen uit Vtiger CRM
- 17 december 2013
- vicus
- Geen reacties
Click to call
Staande op een relatiekaart in het crm, contact, lead of account, klikt u op het telefoonnummer en bevestigd dat u wilt bellen. Vervolgens wordt de verbinding tot stand gebracht zonder dat u het nummer hoeft over te typen.
Registreer inkomende en uitgaande telefoontjes
Bij het binnenkomen en uitgaand bellen wordt direct een record aangemaakt in de database, met een koppeling naar de betreffende relatie. Binnen het crm kan dus altijd worden gezien, wie wanneer gebeld heeft. Ook handig om de performance van een outbound, of inbound belteam te monitoren
Popupt wie er belt
We hebben een beller! Naast dat de telefoon overgaat zal op het scherm van de aangesloten computer een pop-up verschijnen die de bij het nummer horende record uit het crm laat zien. Met een klik opent zich een nieuw venster, zodat u na dit telefoontje gewoon weer verder kunt gaan waar u was.
Recente berichten
- Zomerdip: E-commerce en de seizoenen 16 april 2024
- Google Consent Mode v2: het plaatsen van cookies 26 maart 2024
- Voordelen “Big Tech Free” CRM Systeem voor Zakelijk Gebruik 19 maart 2024