CRM VoIP Telefonie – Nieuwe mogelijkheden voor e-commerce

Ook voor e-commerce bedrijven of activiteiten brengt VoIP volop nieuwe mogelijkheden. Een eigen nummer per shop, Bel mij knop, lokale internationale telefoonnummers en VIP-telefoonnummers.
koppeling-vtiger-broadsoft_illustratie_1900x1425

Bel mij nu knop

Op de website wordt een belmij knop opgenomen. Zodra de webbezoeker er op klikt kan hij zijn telefoonnummer opgeven. Na verzenden van het formulier zal de centrale direct contact zoeken met een medewerker. Als de medewerker beschikbaar blijkt zal automatisch het contact met de webbezoeker tot stand worden gebracht. Allemaal binnen een paar seconden.

Specifiek telefoonnummer per webshop

Door elke webshop een eigen telefoonnummer te geven kan elke medewerker met de juiste naam opnemen. Dat voorkomt verwarring bij de beller. daarnaast wordt heel snel duidelijk waar de bezoeker het telefoonnummer heeft gevonden.

Lokaal aanwezig in buitenland

Door een lokaal telefoonnummer aan te schaffen die vervolgens aan de eigen VoIP-centrale wordt gekoppeld kan extra vertrouwen worden gewekt dat de organisatie gericht is op het specifieke land. Natuurlijk moet u dan wel zorgen dan men wordt verbonden met een medewerker die de taal goed spreekt.

Geef premium klanten een vip-telefoonnummer

Door belangrijke afnemers een speciaal telefoonnummer te geven, kan de organisatie alert reageren op de inkomende telefoontjes van specifieke klanten. Uiteraard kan ook worden gekozen om d.m.v. nummerherkenning deze prioriteiten te bepalen, maar ten eerste heeft niet iedereen nummerherkenning aan staan, ten tweede kan het zijn dat men belt vanaf een mobiel of afwijkend toestelnummer. Daarnaast kan het zijn dat klanten zich bevoorrecht voelen als ze een specifiek vip-nummer krijgen uitgereikt.

Deel jouw gedachten

Er zijn nog geen opmerkingen