CRM VoIP Telefonie – Nieuwe mogelijkheden voor e-commerce
- 23 december 2013
- vicus
Bel mij nu knop
Op de website wordt een belmij knop opgenomen. Zodra de webbezoeker er op klikt kan hij zijn telefoonnummer opgeven. Na verzenden van het formulier zal de centrale direct contact zoeken met een medewerker. Als de medewerker beschikbaar blijkt zal automatisch het contact met de webbezoeker tot stand worden gebracht. Allemaal binnen een paar seconden.
Specifiek telefoonnummer per webshop
Door elke webshop een eigen telefoonnummer te geven kan elke medewerker met de juiste naam opnemen. Dat voorkomt verwarring bij de beller. daarnaast wordt heel snel duidelijk waar de bezoeker het telefoonnummer heeft gevonden.
Lokaal aanwezig in buitenland
Door een lokaal telefoonnummer aan te schaffen die vervolgens aan de eigen VoIP-centrale wordt gekoppeld kan extra vertrouwen worden gewekt dat de organisatie gericht is op het specifieke land. Natuurlijk moet u dan wel zorgen dan men wordt verbonden met een medewerker die de taal goed spreekt.
Geef premium klanten een vip-telefoonnummer
Door belangrijke afnemers een speciaal telefoonnummer te geven, kan de organisatie alert reageren op de inkomende telefoontjes van specifieke klanten. Uiteraard kan ook worden gekozen om d.m.v. nummerherkenning deze prioriteiten te bepalen, maar ten eerste heeft niet iedereen nummerherkenning aan staan, ten tweede kan het zijn dat men belt vanaf een mobiel of afwijkend toestelnummer. Daarnaast kan het zijn dat klanten zich bevoorrecht voelen als ze een specifiek vip-nummer krijgen uitgereikt.
Recente berichten
- Voorkom Hacks! Waarom CSP cruciaal is voor jouw Magento-webshop 20 januari 2025
- Van Passant naar Klant (fase 5: terugkomen) 16 januari 2025
- Van Passant naar Klant (fase 4: kopen) 16 januari 2025