JourneyFunnel Model
Meer leads en betere klanten
Maak in je verkoopproces onderscheid tussen de marketingactiviteiten in de buyer- en customer journey. Verbeter de samenwerking tussen marketing en sales in het verkoopproces (de funnel).

Van onbekende bezoeker tot tevreden klant
Fasen in de Salesfunnel
Niet iedereen wordt direct klant
Future IT
iCMG Excellence Award
Het JourneyFunnel Model is onderdeel van de Customer Insight Architectuur van Vicus. Vicus won voor deze oplossing de internationale Architecture Excellence Award in de categorie Future IT (emerging technologies).
Lees meer over de architectuur
Genereer leads, activeer klanten en houd de nurturegroepen warm
Marketing bewaakt journey
Marketing werkt met massamedia en marketing automation tools en kan deze taak veel efficiënter uitvoeren dan een salesteam. Daarbij heb je als marketeer behoefte aan tools. Denk hierbij aan een instrument om nieuwsbrieven te verzenden, vtiger crm om de klantprofielinformatie en het gehele trackrecord van de relatie vast te leggen.
De buyer journey is de route die een prospect (potentiële koper) aflegt voordat deze klant wordt bij jouw organisatie. De customer journey is de route die een klant doorloopt.