Vtiger CRM geeft Borduurwerkdeal meer inzicht in haar verkooptraject.
Efficiënter werken in één systeem
Op zoek naar bijvoorbeeld bedrijfskleding met geborduurd logo? Bij Borduurwerkdeal ben je aan het juiste adres. In hun webshop is alles te vinden wat je nodig hebt op dat gebied. In 2018 zijn zij klant bij Vicus geworden. Voor die tijd gebruikten zij diverse middelen om de organisatie aan te sturen en alles in goede banen te leiden. Op zoek naar een meer efficiënte oplossing zijn zij uitgekomen bij Vicus als aanbieder van Vtiger CRM.
Stap voor stap door je verkoopproces
Na uitgebreid overleg om alle wensen in kaart te brengen heeft Vicus een stappenplan gemaakt. Allereerst hebben wij voor Borduurwerkdeal Vtiger CRM geïnstalleerd samen met een aantal standaard modules. De werking is in een workshop toegelicht. In deze workshop is ook besproken hoe de werkprocessen zijn in te richten. Er kan voor gekozen worden om dit zelf te doen, maar het kan ook worden uitbesteed aan Vicus.
Een voorbeeld van een geïnstalleerde module is de Kanban Pijplijn Module. Deze is uitermate geschikt om verkoopprocessen inzichtelijk te maken. Iedere verkoopstap wordt gedefinieerd. De kans dat je een verkoopdeal mist is vele malen kleiner. Met de Vtiger CRM Kanban Module kan jouw salesafdeling snel zien wat de sterke en zwakke punten zijn van de pijplijn. Hierdoor weten zij precies welke activiteiten er vereist zijn om een deal te kunnen sluiten.
Herken je sterke punten
Waar Borduurwerkdeal eerst nog moest schakelen tussen verschillende systemen, is er nu één overzichtelijk CRM systeem wat zij kunnen gebruiken. Dat is een stuk efficiënter en minder gevoelig voor fouten. Met de extra Kanban Module is het makkelijker om verkoopkansen te beheren. Het maakt het traject verkooptraject inzichtelijker en laat de sterke en zwakke plekken zien. Borduurwerkdeal is zo nooit meer te laat voor een verkoopdeal!