De binnen Magento ingebouwde rapportages geven inzage in de prestaties van de webwinkel om daarmee aanpassingen te kunnen doorvoeren om aan de wensen van de bezoekers tegemoet te komen. Daarnaast bevat Magento standaard integraties met Google Analytics en Website Optimizer om diepgaander inzicht in de prestaties van de webwinkel en om A/B en Multi-Variate testen uit te voeren.
Uitgebreide Analyse en Rapportage module
- Integratie met Google Analytics
- Admin Dashboard voor Rapporten Overzicht
- Verkooprapportages
- RSS feeds voor nieuwe orders
- Belastingrapportage
- Rapportage verlaten winkelwagens
- Rapportage best bekeken producten
- Rapportage best verkochte producten
- Rapportage lage rapportages
- Zoektermenrapportage
- Rapportage productreviews
- RSS feeds voor nieuwe reviews
- Rapportages over tags
- RSS feeds voor nieuwe tags
- Coupon gebruiksrapportage
- Totale gefactureerde omzet
- Totale gecrediteerde verkopen (refunds)
- Rapportage beste klanten per totaal en aantal verkooporders
Integratie met uw CRM-systeem
Maar als u echt inzicht wilt krijgen in het gedrag van uw klanten, dan gaat u verder. Vicus adviseert vtiger CRM. Ook omdat dit prima samenwerkt binnen onze e-commerce-architectuur. Maar vooral ook omdat de functionaliteit van vtiger CRM u verder helpt. Niet alleen voor de analyse en profilering van uw klanten, maar ook bijvoorbeeld de opvolging van offertes die via uw Magento webshop worden aangevraagd. En wat dacht u van het klantportaal? of de servicedeskondersteuning?
Google Analytics
Heeft u behoefte aan meer statistische informatie? Dan maakt u natuurlijk gebruik van Google Analytics. Eigenlijk zou elke webondernemer deze tools van binnen en van buiten moeten kennen. Het geeft een schat aan informatie over het gedrag van de bezoekers. Essentieel!
Recente berichten
- Maximaliseer je Magento 2 webshop: De kracht van software koppelingen 3 september 2024
- Vtiger CRM integraties: de spin in een heel uitgebreid web 27 augustus 2024
- Schaalbaarheid binnen Magento 2: wat is dat? 23 juli 2024