De Online Business Intelligence geeft u inzicht in de bezoekers van uw website. U weet de bedrijfsnamen en vestigingsplaatsen. U ziet hoe lang ze op uw site blijven, welke informatie ze zoeken en of ze meerdere keren op uw website komen.
Zo kunt u bepalen wie er geïnteresseerd zijn in uw producten of diensten. En deze leads kunt u vervolgens laten opvolgen door uw verkoopteam. Hiernaast kunt u deze hulpmiddelen inzetten om te zien wat het effect is van uw online campagnes. Hoeveel mensen klikken er op een banner, wie reageren er op uw Google AdWords advertentie, en hoeveel extra bezoekers levert uw nieuwsbrief u op? U kunt verschillende advertentiemogelijkheden testen en met elkaar vergelijken, om vervolgens tot de meest productieve inzet voor uw bedrijf te komen.
Recente berichten
- Zomerdip: E-commerce en de seizoenen 16 april 2024
- Google Consent Mode v2: het plaatsen van cookies 26 maart 2024
- Voordelen “Big Tech Free” CRM Systeem voor Zakelijk Gebruik 19 maart 2024