Met WebVisitAnalyser en Creditsafe geen tijd verliezen aan prospects met financiële risico’s
- 8 juni 2017
- vicus
- Geen reacties
Zoals in eerdere blogs beschreven kun je als organisatie deze verliesgevende projecten voorkomen door het JourneyFunnel Model en de WebVisitAnalyser toe te passen.
Hiermee verkrijg je niet alleen inzicht in de fase van het (herhaalde) verkoopproces waarin de prospect / klant zich bevindt, je verkrijgt ook juist inzicht in de interesses, het gedrag en het profiel van de organisatie, waaronder de kredietwaardigheid.
Kredietscores opnemen in scoring WebVisitAnalyser voor kwaliteitsbeoordeling prospect
Kortom, je verkrijgt met het JourneyFunnel Model en WebVisitAnalyser als organisatie inzicht in de kwaliteit van jouw prospects en klanten.
Je hebt voor ogen dat de door jouw marketing- en salesafdeling geleverde inspanningen resulteren in een contract met de klant en dus omzet.
Het komt echter nog regelmatig voor dat bedrijven deze inspanningen niet terugzien in de vorm van omzet. Regelmatig ligt de slechte kredietwaardigheid van de klant hier aan ten grondslag.
Als organisatie kun je deze investeringen in tijd en budget in niet rendabele, risicovolle projecten voorkomen door de kredietwaardigheid van de organisatie (prospect) als scoringsfactor in de WebVisitAnalyser op te nemen. Vicus heeft hiervoor een partnership met Creditsafe, ‘s werelds meest gebruikte leverancier van kredietinformatie.
Waarom kiezen Vicus en andere organisaties voor kredietbepaling met Creditsafe?
Vicus maakt, evenals meer dan 200.000 andere professionals, voor de bepaling van de
kredietwaardigheid van organisaties gebruik van de kredietinformatie van Creditsafe.
De belangrijkste voordelen van de kredietinformatie van Creditsafe:
- Grootste omvang database met kredietinformatie (nationaal en internationaal)
Creditsafe beschikt over ‘s werelds grootste database met meer dan 230 miljoen bedrijfs- en kredietrapporten verspreidt over 68 landen. De kredietrapporten zijn zowel geschikt voor organisaties die nationaal als internationaal opereren. - Alle kredietinformatie in één opslag zichtbaar, actueel en opvraagbaar voor elke industrie
De informatie is altijd actueel en voor elke industrie beschikbaar. De database van
Creditsafe wordt dagelijks meer dan 1 miljoen keer geupdate en kan direct online worden geraadpleegd. Zakelijke beslissingen kunnen zo snel, eenvoudig en met zekerheid worden genomen. - Kredietrapporten zijn voor elke organisatie betaalbaar en begrijpelijk
De rapporten en informatie zijn betaalbaar voor elke organisatie en zowel voor de ervaren als onervaren gebruiker te begrijpen. - Tools voor snellere betaling openstaande debiteuren
Creditsafe biedt tools zoals de Creditsafe incasso tool die zorgen voor een snellere betaling van openstaande debiteuren.
WebVisitAnalyser meer zakelijke zekerheid met kredietscores
De kredietscore is een onderdeel die meetelt bij het automatisch kwalificeren van jouw prospects en klanten. Je beoordeelt met de kredietscore of een prospect, bestaande klant of een leverancier nog kredietwaardig is.
Door kredietscores op te nemen in de WebVisitAnalyser verkrijg je meer zakelijke zekerheid. Je verkrijgt direct inzicht of het wel of niet raadzaam is om (verdere) marketing
en verkoop inspanningen te doen richting deze individuele prospects, klanten en leveranciers.
Kredietscore website/shop leads direct inzichtelijk
Met de WebVisitAnalyser kun je direct informatie in jouw CRM-systeem krijgen over de financiële situatie van de bedrijven die jouw website/shop bezoeken. Deze indicator bevat verschillende niveaus, variërend van ‘uitstekende kredietwaardigheid’ tot ‘faillissement’.
Direct inzicht in financiële status lead of klant in jouw CRM
Door een WebVisitAnalyser abonnement op de Creditsafe kredietscores af te sluiten heb je direct de financiële status van een lead of klant zichtbaar in jouw CRM-systeem. Als je wilt kun je zelfs nieuwe leads die niet aan jouw wensen voldoen meteen automatisch een e-mail sturen met bijvoorbeeld standaard informatie.
Bedrijf ook effectiever marketing en verkoop met WebVisitAnalyser en kredietscores
Wil je ook dat jouw marketing en sales afdeling alleen tijd en geld besteden aan kansrijke en financieel gezonde prospects en klanten? Kies dan voor het WebVisitAnalyser abonnement op de Creditsafe kredietscores.
En vergeet vervolgens niet bij financieel gezonde prospects het JourneyFunnel Model toe te passen: de juiste marketing en verkoop acties bepalen voor elke fase in het verkoopproces!
Recente berichten
- Maximaliseer je Magento 2 webshop: De kracht van software koppelingen 3 september 2024
- Vtiger CRM integraties: de spin in een heel uitgebreid web 27 augustus 2024
- Schaalbaarheid binnen Magento 2: wat is dat? 23 juli 2024