Vtiger CRM als onderdeel van uw e-commerce platform

Klantenservice- Vtiger CRM Handleiding

Dat Vicus naast CRM-systemen implementeren ook prima webshops bouwt zult u wellicht al weten. Maar dat deze combinatie in dezelfde e-solutions architectuur past is u wellicht ontgaan.

Als crm- en e-commerce integrator mag u van ons meer verwachten. Wij helpen u graag om uw omzet te verhogen, kosten te verlagen en klantenservice te verbeteren. Vtiger speelt daarin een belangrijke rol. De totaaloplossing van Vicus bestaat uit Magento en Vtiger CRM die via onze VOSBA e-solutions middleware communiceren met elkaar en omliggende bedrijfssoftware zoals King, Microsoft Dynamics NAV, uw Warehouse managementsyteem en uw wederverkopers via de VOSBA ChannelConnector of uw leveranciers via de VOSBA VendorConnector.

Relatiebeheer voor Magento webshops

Met Vtiger voegt u een uitgebreid relatiebeheerpakket toe aan uw Magento webshop. Door de verlaten winkelwagentjes na te bellen verhoogt u uw omzet, uw gerichte  marketingacties renderen beter door nauwkeuriger doelgroepbepaling. Retouren en klachten worden efficiënter door uw organisatie afgehandeld. Via het vtiger klantportaal biedt u uw klanten of wederverkopers een uitstekend self-service instrument waarmee zij altijd direct online de actuele stand van zaken kunnen raadplegen. Daarnaast een kennisbank en documentatie voor de aangekochte producten.

Via de webshop aangevraagde offertes worden via het CRM-systeem voorgelegd aan uw verkoop binnendienst voor verdere afhandeling.

Minder load op uw webshop

Een deel van de genoemde functionaliteit kunt u natuurlijk ook binnen Magento implementeren via extra plugins. Door deze extra functionaliteit buiten Magento te brengen kan de Magento server zich volledig richten op het verleiden van uw klanten en verwerken van de transacties. De andere taken worden dan overgenomen door systemen die daar specifiek voor bedoeld zijn. VOSBA middleware zorgt voor de communicatie tussen uw systemen en de buitenwereld.

Met best of breed makkelijker upgraden en ontwikkelen

Door uw aangesloten software zoveel mogelijk standaard te houden wordt het ook eenvoudiger om die software te upgraden. Daarnaast kan onderhoud en verbetering beter worden ingepland en vooraf getest. En wellicht triviaal..,  door aan te sluiten bij best of breed software hoeft u meestal ook minder maatwerk te ontwikkelen.

Door meer met standaard software te werken wijkt u minder af van andere gebruikers en kunt u gezamenlijk profiteren van verbeteringen, foutcorrecties en innovaties.

Deel jouw gedachten

Er zijn nog geen opmerkingen