Onderhoud Vtiger CRM voor Smart2school

Onderhoud

QSX Group was voor de Vtiger CRM installatie bij hun smart2school webshop op zoek naar een partner voor het onderhoud.

Testen na aanpassingen

Vicus ondersteunt Vtiger al sinds 2005 en heeft ruim 350 implementaties begeleid. Met het abonnement op de Vicus Servicedesk kan QSX Group een beroep doen op ondersteuning. Dit kan dagelijks via telefoon en email.

Tijdens de inventarisatie bleek dat de versie van Vtiger was verouderd. Voor een optimale werking heeft Vicus eerst een reeks updates uitgevoerd. Stap voor stap hebben wij dit uitgevoerd. Per stap werd door ons ook bekeken of maatwerk nodig was. Zowel Vicus als de klant hebben uitgebreid getest om de werking te beoordelen.

Ondersteuning waar nodig

De updates van Vtiger CRM zijn uitgevoerd. Zo werkt QSX Group met de meest actuele versie van Vtiger CRM. De applicatie wordt niet bij Vicus gehost, maar QSX Group krijgt alle ondersteuning die het nodig heeft. Dit is niet alleen voor het dagelijks onderhoud. Vicus biedt ook advies op maat en denkt mee over verbeteringen.

Contact met Vicus

Deel deze showcase

Bedrijfsprocessen verbeteren

Iedere organisatie wil graag omzet verhogen, kosten besparen of klanttevredenheid verhogen. Met een goed gesprek en een grondige analyse kunnen de meeste organisaties al snel 20% rendement verbeteren bij de uitvoering van herhaalde processen door deze te automatiseren. Dit project is daar een goed voorbeeld van.

Bekijk vergelijkbare cases via de onderstaande links

Wij zijn Vicus

Wij verbeteren jouw marketing, verkoop, levering en service processen. We implementeren daarvoor Magento webshops, WooCommerce webshops, Vtiger CRM en Vtiger Portal en koppelen deze via onze VOSBA middleware aan jouw bestaande backoffice en externe partners.

Lees meer over Vicus of neem contact met ons op.