Hoe kunnen we helpen?

Inhoud

Module Tickets in Vtiger CRM

Je bent hier:

Tickets (Trouble Ticket of Service Request) zijn informatierecords met betrekking tot een klachtenmelding of serviceverzoek van de klant. Met het Vtiger CRM-systeem kun je actie-items bijhouden, lijsten en schermen gebruiken om problemen of serviceaanvragen van klanten vast te leggen, bij te houden en te beheren.

In combinatie met de Activa (Assets) module of de serienummer module kun je Tickets ook direct aan een specifiek apparaat of installatie koppelen. Door gebruik te maken van Ticketmanagement binnen vtiger kan jouw klantenservice verbeteren. Je verbetert immers de communicatie met de klant en verkrijgt meer inzicht in het verloop van servicetickets en bijbehorende vragen, problemen en klachten. Je kunt zo sneller en beter handelen, zeker als vragen vaker terugkomen.

Voordelen Ticket

  • Volg alle servicetickets gerelateerd aan klanten van begin tot einde.
  • Koppel servicetickets met Organisaties, Contactpersonen en Producten.
  • Krijg beter zicht op het verloop van Servicetickets.
  • Iedere gebruiker kan zijn eigen overzicht maken naar behoefte.
  • Geef oplossingen op de aangemelde Servicetickets via de CRM-klantportaal.
  • Pas automatisch de status van Tickets via e-mail aan.
  • Maak Rapportages en Statistieken op maat en help de managers naar een beter klantenserviceproces.