In de Activa (Assets) module leg je kenmerken vast van een verkocht product. Per individuele installatie leg je bijvoorbeeld de locatie en configuratie-instellingen vast. Handig voor als je er later support aan moet verlenen. Bovendien kun je tickets rechtstreeks aan Activa koppelen.
Meer informatie volgt later.
Meer lezen? Schrijf je in op de e-mailberichten van Vicus!
Gerelateerde berichten
Vtiger CRM Tickets (Helpdesk) module Tickets (Trouble Ticket of Service Request) zijn informatierecords met betrekking tot een klachtenmelding of serviceverzoek van de klant. Met het vtiger CRM-systeem kun je actie-items […] Posted in Vtiger CRM
Klantenservice automatiseren met vtiger CRM Verbeteren van je klanttevredenheid is het doel. Een aantal modules in vtiger CRM helpen je om dat doel te bereiken. Het ticketsysteem om klachten en vragen te registreren en het proces te […] Posted in Vtiger CRM
Vtiger CRM Servicecontracten module De module Servicecontracten biedt jouw organisatie de mogelijkheid om de ticketadministratie te koppelen aan een dienstverleningsovereenkomst. Tickets kunnen op contracten worden geboekt […] Posted in Vtiger CRM
Deze website van Vicus eBusiness Solutions maakt gebruik van cookies om je de optimale online gebruikservaring te kunnen bieden. Als je verder gaat zonder je instellingen aan te passen, gaan wij er vanuit dat je akkoord gaat met het ontvangen van alle cookies van deze website. Wanneer je wilt kun je jouw cookie-instellingen te allen tijde aanpassen. Meer informatie vind je in onzeCookie PolicyOk