Vtiger CRM Activa (Assets) module

In de Activa (Assets) module leg je kenmerken vast van een verkocht product. Per individuele installatie leg je bijvoorbeeld de locatie en configuratie-instellingen vast. Handig voor als je er later support aan moet verlenen. Bovendien kun je tickets rechtstreeks aan Activa koppelen.

Meer informatie volgt later.

Navigatie binnen de serie<< Vtiger CRM Facturen (Invoice) moduleVtiger CRM Leveranciers (Vendors) module >>

Meer lezen? Schrijf je in op de e-mailberichten van Vicus!



Gerelateerde berichten

  • Vtiger CRM Tickets (Helpdesk) moduleVtiger CRM Tickets (Helpdesk) module Tickets (Trouble Ticket of Service Request) zijn informatierecords met betrekking tot een klachtenmelding of serviceverzoek van de klant. Met het vtiger CRM-systeem kun je actie-items […] Posted in Vtiger CRM
  • Klantenservice automatiseren met vtiger CRMKlantenservice automatiseren met vtiger CRM Verbeteren van je klanttevredenheid is het doel. Een aantal modules in vtiger CRM helpen je om dat doel te bereiken. Het ticketsysteem om klachten en vragen te registreren en het proces te […] Posted in Vtiger CRM
  • Vtiger CRM Servicecontracten moduleVtiger CRM Servicecontracten module De module Servicecontracten biedt jouw organisatie de mogelijkheid om de ticketadministratie te koppelen aan een dienstverleningsovereenkomst. Tickets kunnen op contracten worden geboekt […] Posted in Vtiger CRM
Vtiger CRM Bookmark de permalink