Coaching Rotterdam maakt gebruik van Vtiger portaal

Rotterdam Coaching zocht een oplossing voor een vereenvoudigde offerteverwerking en registratie van coachtrajecten en dat klanten hun coachingsessies in het vtiger klantenportaal kunnen bekijken.

Vicus heeft de bestaande inrichting van Vtiger CRM geoptimaliseerd en opmaak en ontwerp van offertes verzorgd en geïntegreerd in het vtiger systeem. Dit project vereiste veel UX aanpassingen in het backend van vtiger om een goede lay-out te verzorgen. Vicus heeft het overzicht van de afspraken, dat niet standaard in het portaal van vtiger zit, op maat gemaakt. Dit is gedaan zodat klanten kunnen inloggen en direct hun coachingssessies en relevante documenten kunnen zien in het klantenportaal.

Vicus koppelde ook de Google kalender aan Vtiger CRM zodat alle afspraken die binnen komen automatisch via een werkstroom aan de juiste persoon worden gehangen.

Contact met Vicus

Deel deze showcase

Bedrijfsprocessen verbeteren

Iedere organisatie wil graag omzet verhogen, kosten besparen of klanttevredenheid verhogen. Met een goed gesprek en een grondige analyse kunnen de meeste organisaties al snel 20% rendement verbeteren bij de uitvoering van herhaalde processen door deze te automatiseren. Dit project is daar een goed voorbeeld van.

Bekijk vergelijkbare cases via de onderstaande links

Wij zijn Vicus

Wij verbeteren jouw marketing, verkoop, levering en service processen. We implementeren daarvoor Magento webshops, WooCommerce webshops, Vtiger CRM en Vtiger Portal en koppelen deze via onze VOSBA middleware aan jouw bestaande backoffice en externe partners.

Lees meer over Vicus of neem contact met ons op.