Starten met Vtiger CRM

automatiseren begint bij Vicus

Starten met Vtiger CRM

Je hebt een bedrijf en je merkt dat het je veel moeite kost om klantinformatie en bijbehorende afspraken bij te houden. Er is ook grote behoefte aan het stroomlijnen en automatiseren van processen. Daarnaast merk je dat je jouw verkoop- en marketinginspanningen effectiever wilt beheren. Vtiger CRM biedt uitkomst en geeft op al deze gebieden ondersteuning.

 De eerste stap is gezet!

Je hebt gekozen voor een all-in one oplossing met Vtiger CRM. Vicus zorgt ervoor dat de software op de juiste wijze wordt geïnstalleerd. Na de installatie volgt de configuratie. Alles wordt ingesteld volgens jouw specifieke behoeften. Dit omvat het instellen van gebruikersrollen en -rechten, het definiëren van aangepaste velden en modules, het aanpassen van de gebruikersinterface en het importeren van bestaande gegevens.

En dan?

Zorg ervoor dat de personen die het gaan gebruiken bekend raken met het systeem. Vicus biedt verschillende mogelijkheden om haar kennis te delen en ervoor te zorgen dat Vtiger CRM optimaal gebruikt kan worden. Niet alleen bij de implementatie van het systeem, maar ook later kun je Vicus om hulp vragen. 

Pas Vtiger CRM verder aan op basis van jouw specifieke bedrijfsbehoeften. Maak aangepaste velden, workflows, rapporten en dashboards om de gegevens en processen optimaal te beheren. Overweeg integratie met andere tools want dit helpt bij het stroomlijnen van je workflows en het verminderen van gegevensinvoer.

Gereed voor de toekomst

Vtiger CRM is een veelzijdig en flexibel systeem. Wat je niet nodig hebt hoef je ook niet aan te schaffen. De software is eenvoudig uit te breiden met diverse modules. Zo groeit Vtiger CRM mee met jouw bedrijf!

 

Wil je meer weten?

Neem dan contact met ons op!