Geef je relaties toegang tot relevante gegevens

Klanten- of partner portaal

Vicus kent de bedrijfsprocessen die samenhangen met servicemanagement, een servicedesk en online en offline support. Zo kunnen we jou optimaal adviseren over de juiste software, modules en functionaliteit waarmee je jouw klantenservice kunt verbeteren. Voor meetbaar beter resultaat en meer tevreden klanten in minder tijd.

Vanzelfsprekend integreert het vtiger portaal alle data uit andere modules.

Met het door Vicus te verzorgen klantenportaal heb je uitgebreide klantenservice en support mogelijkheden. Zodra jouw relatie is ingelogd in het klantportaal heeft deze via de klantportaal inzage in:.


jouw klanten

hebben zelf toegang tot het serviceportaal, waar ze problemen melden, informatie vinden over de status van hun calls en toegang hebben tot productinformatie

jouw servicemedewerkers

hebben alle calls en ticketinformatie overzichtelijk op een rij, stellen eenvoudig prioriteiten, hebben toegang tot alle klant- en productgegevens, houden de kennisbank up to date en communiceren efficiënt en klantvriendelijk met jouw relaties;

management

heeft ieder moment 360° inzicht in rapportages en statistieken van jouw servicedesk, zoals snelheid, openstaande en opgeloste meldingen – per klant, medewerker of product.

Met het vtiger zelfserviceportaal

volledig in de look en feel van jouw bedrijf

biedt je klanten een beveiligde toegang tot jouw klantenportal.

  • kunnen jouw klanten zelf in de kennisbank zoeken naar oplossingen voor hun issues;
  • verbeter je voortdurend de kennisbank, dankzij toevoegingen en opgeslagen discussies;
  • ontvangen jouw klanten updates over hun meldingen via e-mail of via de discussielijn.
Vtiger portaal inlogscherm

Ticket management

storingen, preventief en correctief onderhoud

Inzicht in issues per klant, product en per supportmedewerker.

  • koppel issues aan accounts, contacten, producten;
  • issues zijn op ieder niveau zichtbaar en zo weet je altijd wat er speelt bij klanten;
  • pas de schermen van jouw medewerkers aan hun wensen en bevoegdheden aan;
  • ontvangt jouw klant via e-mail automatisch updates over de status van het ticket;
  • stuur en verbeter je jouw supportproces voortdurend;
  • volg servicetickets gerelateerd aan klanten van begin tot einde;
  • maak statistieken en help de managers naar een beter klantenserviceproces.
Vtiger portaal ticketlijst

Kennisbank

geef publieke toegang tot de kennisbank

beheer je productinformatie centraal zodat issues sneller en beter worden opgelost.

  • link je producten met tickets en producten;
  • stel je handleidingen en productsheets ter beschikking;
  • deel je specificaties en veel gestelde vragen;
  • deel je veilig informatie met jouw klanten of relaties;
  • houdt jouw productinformatie up to date, dankzij informatie en suggesties van jouw klanten en relaties.