Vtiger CRM Klantportaal

Verhoog de beleving bij jouw klanten met het klantportaal

Inlog klantportaal
Klantportaal inloggen

Met het door Vicus te verzorgen klantenportaal heb je uitgebreide klantenservice en support mogelijkheden zoals Tickets, Kennisbank, Klanten zelfservice portaal.

Zodra jouw klant is ingelogd in het klantportaal heeft deze via de klantportaal inzage in onder andere producten, activiteiten (bv projectvoortgang), facturen, lopende offertes en achtergrond documentatie.

Belangrijkste modules:

  • Tickets
  • Kennisbank
  • Klanten zelfservice portaal
Ticketmanagement
Ticketmanagement

Vicus kent de bedrijfsprocessen die samenhangen met servicemanagement, een servicedesk en online en offline support. Zo kunnen we jou optimaal adviseren over de juiste software, modules en functionaliteit waarmee je jouw klantenservice kunt verbeteren. Voor meetbaar beter resultaat en meer tevreden klanten in minder tijd.

In de ideale wereld...

  • hebben jouw klanten zelf toegang tot een serviceportaal, waar ze problemen melden, informatie vinden over de status van hun calls en toegang hebben tot productinformatie
  • hebben jouw servicemedewerkers alle calls en ticketinformatie overzichtelijk op een rij, stellen ze eenvoudig prioriteiten, hebben ze toegang tot alle klant- en productgegevens, houden ze de kennisbank up to date en communiceren ze efficiënt en klantvriendelijk met jouw relaties;
  • heb je op ieder moment 360° inzicht in rapportages en statistieken van jouw servicedesk, zoals snelheid, openstaande en opgeloste meldingen – per klant, medewerker of product.

Vtiger heeft deze functionaliteit standaard in huis. In drie modules: ticketmanagement, kennisbank en een selfserviceportaal. Vanzelfsprekend integreert het Vtiger portaal alle data uit andere modules zoals producten, activiteiten, kalender en contactmanagement.

Met Vtiger ticket management

  • heb je inzicht in issues per klant, product en per supportmedewerker;
  • link je issues met accounts, contacten, producten;
  • tickets en issues zijn zo op ieder niveau zichtbaar en je weet altijd wat er speelt bij jouw klanten;
  • pas je de schermen en lijsten van jouw medewerkers aan hun wensen of bevoegdheden aan;
  • ontvangt jouw klant via e-mail automatisch updates over de status van het ticket;
  • pas je rapportages volledig aan jouw wensen aan;
  • stuur en verbeter je jouw supportproces voortdurend, dankzij inzicht in statistieken en prestaties;
  • heb je volop mogelijkheden om het ticket management aan te passen naar de wensen van jouw bedrijf.

Met de Vtiger kennisbank

  • beheer je productinformatie centraal zodat issues en tickets sneller en beter worden opgelost;
  • kun je artikelen linken met tickets en producten;
  • deel je veilig informatie met jouw klanten of relaties;
  • blijven jouw artikelen up to date, dankzij informatie en suggesties van jouw klanten en relaties.

Met het Vtiger zelfserviceportaal

  • toon je de klantenportal volledig in de look en feel van jouw bedrijf op jouw website;
  • bied je beveiligde toegang tot jouw klantenportal;
  • kunnen jouw klanten zelf in de kennisbank zoeken naar oplossingen voor hun issues;
  • verbeter je  voortdurend de kennisbank, dankzij toevoegingen en opgeslagen discussies;
  • ontvangen jouw klanten updates over hun meldingen via e-mail of via de discussielijn.

Interesse gewekt? Neem nu contact op!

Klik op de button, stuur een e-mail naar sales@vicus.nl of bel 033 461 1196.


Neem contact op met de experts

Neem contact op met Luuk Roovers van Vicus voor Customer Portal

Luuk Roovers, Directeur

Jouw klanten bedienen zichzelf via het vtiger zelfbedieningsportaal. Steeds meer van onze klanten bieden hun relaties een klantportaal.