X
Contact
Direct advies?
 033 461 1196
<
Contact
Direct advies?
 033 461 1196

Detailoverzicht vtiger modules

Vtiger is standaard al voorzien van heel veel standaard modules.

Vtiger CRM is standaard voorzien van heel veel handige basismodules. In het systeem zelf zijn deze verdeeld over een aantal hoofdonderdelen zoals marketing, verkoop, service, inventaris, ondersteuning, analyse en hulpmiddelen.

In onderstaande lijst vind je alle standaard modules op alfabetische volgorde. En alsof dat nog niet genoeg is kun je verder lezen op ons overzicht van de belangrijkste aanvullende modules.

 

 

Module Omschrijving
Activa Met activa kun je bijhouden welke producten bij welke klant aanwezig zijn. Door dit bij te houden, kunt u makkelijk controles organiseren of bijhouden wanneer welk product terug moet worden gehaald.
Agenda Vtiger biedt een agenda waarin afspraken en to-do's kunnen worden geplaatst en gedeeld. De agenda-activiteiten kunnen worden gekoppeld aan een organisatie en aan meerdere contacten
Campagnes Campagnes zijn gemaakt voor het registreren van campagnes en campagnekenmerken. U kunt leads, organisaties, contacten en verkoopkansen eraan koppelen. U kunt ook agenda-activiteiten koppelen aan campagnes.
Contacten Contacten zijn personen. Ze kunnen gekoppeld zijn aan een organisatie. Verjaardag komt in agenda.
Dashboard Het dashboard is uw homepage. Deze is persoonlijk en in te richten met behulp van handige widgets.
Diensten Diensten kunnen net als producten op in offertes, verkooporders en facturen worden ingevoerd.
Documenten Hiermee kunt u documenten uploaden naar vtiger en koppelen aan bijna alle type records. U kunt hier ook (langere) teksten schrijven en koppelen. Komt standaard met downloadteller.
E-mailsjablonen Kun je e-mail templates mee aanmaken, waardoor je standaard e-mails niet steeds opnieuw hoeft te typen.
Facturen Vtiger ondersteunt het verkoopproces door te zorgen dat u een verkoopkans kunt converteren naar een offerte, een offerte naar een order en een order naar een factuur. Op het moment van converteren, kopieert vtiger een aantal gegevens mee. Factuur heeft invloed op voorraad.
FAQs De module FAQ is een manier om kennis te verzamelen. Op termijn kunt u FAQs ook publiceren, bijvoorbeeld op een website.
Google Zie de locatie van een organisatie direct op Google maps
Home De eerste pagina waar u landt als u inlog in vtiger. U kunt dit persoonlijk inrichten om overzicht over uw werk te creëren.
Inkooporders Een inkooporder is een bestelling die u doet bij een leverancier. De inkooporder bevat een productblok, zoals bij een offerte, verkooporder en factuur.
Leads Leads zijn personen in vtiger die nog niet direct als Contact worden aangemerkt. Een lead wordt na beoordeling geconverteerd naar een Contactpersoon, een Organisatie en/of een Verkoopkans.
Leveranciers Aan leveranciers in vtiger kan niet gefactureerd worden.
Mail Manager Is de standaard manier om met Vtiger te werken.
Offertes Offertes zijn prijsvoorstellen aan de klant, waarbij lijst met producten en prijzen wordt gepresenteerd. De status van een offerte wordt op 'Geaccepteerd' gezet als vanuit de offerte een verkooporder wordt aangemaakt.
Onze sites Maak een overzicht van websites in uw beheer
Opmerkingen Opmerkingen kunnen onder andere gekoppeld worden aan organisaties, contactpersonen, projecten en tickets. Hierdoor ontstaat een handig logboek, je ziet wie wanneer een opmerking heeft geplaatst.
Organisaties Module waarin u uw debiteuren opslaat. Er kunnen contactpersonen aan gekoppeld worden. U kunt hoofd- en sub-organisaties aangeven.
PBX Beheer Connectie met uw telefoon.
Prijslijsten Hier kunt u meerdere producten selecteren en deze een andere prijs geven dan de originele prijs. In de offerte/verkooporder/factuur kunt u de prijslijst vervolgens selecteren, zodat de juiste prijs wordt weergegeven.
Producten Hier houdt u bij welke producten in uw assortiment zitten en welke kenmerken deze hebben. U kunt op alle kenmerken rapporteren.
Projecten Hiermee kunt u projecten beheren waarbij u taken kunt toeschrijven aan meerdere gebruikers van vtiger. U krijgt gemakkelijk overzicht van openstaande taken.
Projectmijlpaal Projectmijlpalen zijn er om de vorderingen in uw project bij te houden.
Projecttaken Projecttaken komen terug in de vtiger agenda.
Prullenbak Weggegooide records uit vtiger kunnen hier bekeken en teruggehaald worden.
Rapporten Hiermee kunt u rapporteren over meerdere (maximaal 3) modules. U kunt charts inzetten of een tabel met eventueel totalen oproepen.
RSS RSS-feeds plaatsen binnen vtiger. Houdt uw medewerkers binnen één systeem op de hoogte van ontwikkelingen.
Servicecontracten Deze module is bedoeld om bij te houden aan welke organisatie je onderhoud verschuldigd bent. Er zijn tickets te koppelen aan servicecontracten.
SMS Notificatie Bedoeld om smsjes te sturen aan bijvoorbeeld contactpersonen op bepaalde momenten.
Tickets Tickets zijn bedoeld om de service te organiseren die u aan uw klanten biedt. U kunt tickets toewijzen aan de juiste uitvoerder, categorieen en prioriteiten stellen.
Verkoopkansen Een verkoopkans representeert een situatie waar uiteindelijk een verkooporder uit kan voortkomen. Het zijn dus punten waarop u actie onderneemt. Tevens kunt u hiermee een voorspelling doen over uw toekomstige business.
Verkooporders Een verkooporder is een bevestiging van een opdracht en volgt uit een offerte, wanneer deze door de klant wordt geaccepteerd. Er is de optie tot periodiek factureren.
Webforms Maak zelf webformulieren die u op uw website kunt plaatsen. Als het formulier wordt ingevuld, komt de inhoud vanzelf in vtiger terecht en kunt u deze opvolgen.

Neem contact op met de experts

Neem contact op met Luuk Roovers van Vicus voor Module overzicht

Luuk Roovers, Directeur / consultant

Vtiger CRM, in de basis al een gebruiksvriendelijk, compleet en functioneel CRM-systeem voor het MKB