Klantenservice verbeteren met service automation

Verbeterde klantervaring met vtiger klantenservicesoftware

Service automation met vtiger CRM helpt bij verbeteren van klantervaring

Vicus helpt je met service automation. Met vtiger CRM klantenservicesoftware maak je optimaal gebruik van diverse functionaliteiten die je helpen de afdeling klantenservice naar een hoger niveau te brengen.

De voordelen van service automation zijn onder meer tijdbesparing, minder kosten, een soepeler lopend klantproces en een betere klantfocus. Je creëert een verbeterde klantervaring als je besluit jouw klantenservice te verbeteren.

Functionaliteiten klantenservicesoftware vtiger CRM

  • Ticketmanagement (bugtracking)
  • Kennismanagement
  • Klanten selfserviceportaal
  • Rapportages en statistieken
  • Productenbeheer
  • Activiteitenbeheer
  • Contractbeheer

Klantenservice verbeteren met Ticket management

  • Volg alle servicetickets gerelateerd aan klanten van begin tot einde;
  • Koppel servicetickets met accounts, contacten en producten;
  • Krijg beter zicht op het verloop van servicetickets;
  • Iedere gebruiker kan zijn eigen overzicht maken naar behoefte;
  • Geef oplossingen op de aangemelde servicetickets via de CRM-klantportaal;
  • Pas automatisch de status van tickets via e-mail aan;
  • Maak servicerapportages op maat;
  • Maak statistieken en help de managers naar een beter klantenserviceproces;

Klantenservice verbeteren met Kennisbank

  • Beheer de productgereleateerde kennisbank in een centrale locatie voor een betere oplossing van servicetickets binnen kortst mogelijke tijd;
  • Koppel artikelen met servicetickets en producten;
  • Geef publieke toegang tot de kennisbank (alleen na toestemming);
  • Onderhoud up-to-date artikelen in vtiger CRM gebaseerd met klantsuggesties & commentaar;

Portaal voor Klantenservice verbeteren

  • Op maat in te stellen en binnen uw website op te nemen;
  • Veilige toegang naar het portaal voor klantenservice;
  • Doorzoeken van de kennisbank alvorens een servicetickets in te sturen;
  • Continue verbeteren van de kwaliteit van de kennisbank middels threaded discussies;
  • Klanten informeren over servicetickets via e-mail;
  • Opvolgen van de servicetickets via threaded discussies;
  • Door jouw klant online aanpassen van het eigen klantprofiel (beperkte functionaliteit)

Interesse gewekt? Neem nu contact op!

Klik op de button, stuur een e-mail naar sales@vicus.nl of bel 033 461 1196.


Neem contact op met de experts

Neem contact op met Luuk Roovers van Vicus voor Klantenservice automatiseren

Luuk Roovers, Directeur

Met vtiger CRM verbeter je jouw klantenservice. Minder klachten, meer tevreden klanten en minder zorgen!