X
Contact
Direct advies?
 033 461 1196
<
Contact
Direct advies?
 033 461 1196

Vicus Customer Insight Architecture (Award winning)

De toekomst kan vandaag voor je starten! Maak optimaal gebruik van jouw data

Met Vicus Customer Insight Architectuur meer rendement uit jouw webbezoeken
Vicus Customer Insight Architectuur

In 2015 ontwikkelde Vicus de Customer Insight Architecture. Deze architectuur biedt bedrijven een handvat voor het meten van online en offline gedrag en de interesses van prospects en klanten.

De architectuur is uniek omdat het als eerste op de markt het JourneyFunnel© Model ondersteund. Dit nieuwe model verhoogt de effectiviteit van online en offline marketing activiteiten die worden uitgevoerd in de Buyer- en Customer Journey en de traditionele verkoopactiviteiten van de binnen en buitendienst in de verkooptrechter.

Inzicht in kwaliteit leads, prospects en klanten

De VOSBA Customer Insight Architecture helpt bedrijven om online en offline gegevens van leads en klanten op te slaan in één CRM-systeem (Customer Relationship Management). Zo verkrijg je inzicht in de kwaliteit en interesses van elke lead, prospect en klant en een duidelijke kijk op de positie van jouw doelgroepen in de Buyer Journey en Customer Journey.

Met deze architectuur combineren we op een slimme manier informatie van verschillende bronnen zoals CRM, ERP, online analytics en externe gegevensverstrekkers.

Jouw voordelen met de Customer Insight Architecture

  • Actuele informatie over prospects en klanten in één systeem.
  • Groeiend inzicht in het gedrag van prospects en klanten.
  • Makkelijker profileren van prospects en klanten; besteedt tijd aan de 'juiste' prospects en klanten.
  • Verbetert communicatie tussen marketing en sales tijdens het verkoopproces.
  • Verbetert het inzicht in de effectiviteit van activiteiten tijdens het marketing en verkoopproces (Buyer Journey) en de after sales / account management (Customer Journey).
  • Verhoogt de kans op meer en beter gekwalificeerde leads, meer verkoop, hogere klantwaarde en hogere omzet als gevolg van een beter begrip en inzicht in de behoeften en de waarden van leads en klanten.
  • Krijg tijdig signalen om klanten te behouden. Bijvoorbeeld wanneer klanten online de voorwaarden lezen kan de accountmanager worden ingelicht om actie te ondernemen.

"Innovatief en baanbrekend" aldus de jury van iCMG Architecture Excellence Award

De Customer Insight Architecture introduceert nieuwe beginselen op het gebied van informatietechnologie. Binnen deze nieuwe architectuur worden geïntegreerde delen van gegevens, de gebruikers en de functionaliteiten in domeinen opgeslagen. Daarnaast worden slimme logica, big data processing en intelligente filters toegepast.

 
cad2m-rood-op-wit_logo_1200x628_comp.png
"Grotere efficiency, beter inzicht en meer werkplezier"

Bert Smeitink, directeur van CAD2M in Doetinchem

 
WebVisitAnalyser

WebVisitAnalyser - Met de WebVisitAnalyser van Vicus worden alle activiteiten van uw doelgroep op websites en sociale media geanalyseerd en gekoppeld aan de informatie in uw crm-systeem. WebVisitAnalyser doet geheel zelfstandig zijn werk en levert concrete leads in uw crm of concrete acties rondom bestaande prospects...

Gebruik de informatie uit jouw backoffice

Informatie van Enterprise Resource Planning (ERP) en boekhouding systemen zoals King en Exact bevatten veel nuttige informatie om klanten te prioriteren. De bestellingen en facturen uit het ERP-systeem geeft inzicht in het succes van specifieks producten en afwijkend aankoopgedrag of interesses van klanten. Deze informatie kan worden gerelateerd aan online activiteiten.

Interesse gewekt? Neem nu contact op!

Klik op de button, stuur een e-mail naar sales@vicus.nl of bel 033 461 1196.


Neem contact op met de experts

Neem contact op met Luuk Roovers van Vicus voor Customer Insight Architecture

Luuk Roovers, Directeur / consultant

In september 2016 werd de Customer Insight Architecture door iCMG beloond met met de Architecture Excellence Award in de categorie Future-IT.