Vicus noteert 10.000 service call!

Op dinsdag 6 september 2011 om 8.35 werd bij Vicus de 10.000 service call ingeschoten.

Bij het openen van de servicedesk op dinsdag 6 september was het spannend. Wie zou vandaag de 10.000e zijn die bij Vicus een servicecall zou plaatsen. Het bleek te gaan om een verzoek van PowerInternet, gebruiker van vtiger CRM. Binnen Vicus is dit gevierd door met het hele team een tweetal heerlijke appeltaarten weg te werken en even stil te staan bij deze mijlpaal.

Ook voor Powerinternet B.V. is het leuk, want voor hen zal dit ticket gratis worden uitgevoerd. Vicus bestaat sinds 2003 en heeft honderden implementaties op het gebied van open source software op zijn naam staan. Binnen ons bedrijf is meer dan dertig jaar ervaring aanwezig in de levering van verscheidende topproducten aan een grote diversiteit aan klanten. Momenteel heeft Vicus tien medewerkers in dienst. We streven naar een verdubbeling van het personeelsbestand binnen twee jaar.