Social CRM: De volgende stap in klantgericht ondernemen

De grote vraag is hoe gaan we hiermee om en hoe past dit in onze CRM-strategie? Hoe gaat Social CRM er uit zien binnen onze organisatie? Hoe gaan we communiceren en samenwerken met prospects en klanten? Of sterker nog hoe gaan we co-creatie vormgeven. CRM evolueert naar daadwerkelijke twee-weg relaties met klanten. Er komen steeds meer CRM-technologieën en concepten op de markt om organisaties te helpen met Social CRM.

Stap één is echter een visie te ontwikkelen. Rondom het thema Social CRM zullen tijdens het CRM Innovation Event 2010 internationale “thought leaders” als key-note sprekers hun visie op de laatste ontwikkelingen geven. Tijdens de parallelsessies zullen allerlei social CRM topics nader worden uitgediept. Daarnaast zal er een informatiemarkt zijn met alle toonaangevende technologieleveranciers en consultants die veel ervaring hebben opgebouwd op het gebied van Social CRM. Het CRM Innovation Event 2010 is een unieke CRM studiedag die dit jaar helemaal gericht is op Social CRM. Deze dag mag u niet missen. In een dag helemaal bij op het gebied van Social CRM! Vicus is helemaal op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, mocht u deze studiedag missen neem dan contacxt met ons op voor een korte update.


Lees meer over: Vtiger CRM


Ga terug

Reacties

Reactie toevoegen

Heb je een toevoeging, een vraag of een interessante link? Vertel het ons, vinden wij leuk.

Wat is de som van 6 en 2?