Meer omzet behalen met Google Adwords

U bent/wilt een vitaal bedrijf dat altijd blijft groeien, maar het genereren van (online) leads kost u teveel tijd en energie? U wilt u liever focussen op waar u goed in bent? Klanten vinden moet effectief en efficiënt zijn vindt Easyleads. En heel belangrijk: leuk! Mark de Wit, oprichter en eigenaar van Easyleads, neemt de bezoekers van de informele briefing bij Vicus op 27 mei a.s. mee in de wereld van (online) leadgeneratie met Google Adwords. In zijn presentatie legt hij uit wat er allemaal bij komt kijken om met Google Adwords een constante stroom van leads te bewerkstellingen. Zo zullen termen als keywordanalyse, conversie, Cost Per Click (CPC) en Calls to Action in zijn presentatie voorbij komen. Ook zal Mark inzicht geven in de tijd die het duurt voordat je als organisatie zeker kunt bepalen dat een advertentiecampagne in succes resulteert. Deze presentatie over Google Adwords zal ook gerelateerd zijn aan het JourneyFunnel© Model. Dit model, ontwikkeld door Vicus, legt als eerste in de markt de relatie tussen marketing en verkoop in het (aan)koopproces.

U komt toch ook?

Meld u nu aan voor de informele briefing op vrijdagmiddag 27 mei a.s. Meer informatie vindt u hier.

Over Easyleads

"Lead generatie is geen trucje, het is mensenwerk."Koud kunstje? Nee, leadgeneratie is keihard werken, elke dag weer. Maar ieder zijn vak. Dit vak wordt uitgevoerd door Mark de Wit. Hij is in 2010 EasyLeads gestart en heeft inmiddels tientallen bedrijven geholpen. Easyleads ontzorgt bedrijven bij online leadgeneratie. Met een eenvoudig vijf stappen plan laat Easyleads zien dat online leadgeneratie voor iedereen mogelijk en leuk kan zijn.


Lees meer over: Internetmarketing  ▫  Web Analytics


Ga terug

Reacties

Reactie toevoegen

Heb je een toevoeging, een vraag of een interessante link? Vertel het ons, vinden wij leuk.

Wat is de som van 1 en 1?