Buckaroo eerste plaats in de Emerce 100

“We zijn ontzettend trots op deze verkiezing” zegt Andre Valkenburg, CEO van Buckaroo. “Het is de kroon op ons werk in het jaar dat we 10 jaar bestaan. Het bevestigt ons dat we op de goede manier bezig zijn om klantgerichte betaaloplossingen te ontwikkelen voor zowel webshops als andere organisaties. In onze werkwijze staat een persoonlijke benadering en innovatieve aanpak voorop.

Zo introduceren we nu MasterPass, de e-wallet die vooral mobiel betalen vergemakkelijkt. Tevens bieden we een slimme order-to-cash oplossing, wat het gehele betaal- en incassoproces ondersteunt.

Zonder de steun van onze ruim 4.500 klanten en 200 partners hadden we dit niet kunnen realiseren. Iedereen bedankt voor het vertrouwen en we doen ons uiterste best om deze titel ook komend jaar weer te verdienen!” Op 15 mei 2015 is de tiende editie van Emerce 100 uitgekomen, een speciale jaarlijkse uitgave. Hierin publiceert Emerce hoe beslissers, werkzaam op het gebied van online marketing, ICT en e-business, de prestaties van leveranciers van diensten in de e-business- en marketingbranche in het afgelopen jaar hebben beoordeeld.

Emerce heeft onderzoeksbureau Motivaction in de arm genomen voor de ondersteuning bij het uitvoeren van het kwantitatieve imago-onderzoek voor de Emerce 100. De redactie van Emerce heeft de vragenlijst opgesteld. Motivaction heeft de data verzameld en resultaten verwerkt.



Ga terug

Reactie toevoegen

Heb je een toevoeging, een vraag of een interessante link? Vertel het ons, vinden wij leuk.

Bereken het volgende: 4 plus 1.