60% meer dataverkeer en 140% meer servicecalls

Over de afgelopen 3 weken zien wij gemiddeld 60% meer dataverkeer bij de webshopklanten. Daarnaast hebben wij een stijging van 140% aan servicecalls. Niet gek dus dat onze wachttijden wat oplopen. We werken hard om alles goed bij te houden en iedereen te blijven informeren over de voortgang.

We doen ons best om iedereen goed te blijven informeren en alle systemen in de lucht te houden. Wel vragen wij er begrip voor als we slechter telefonisch bereikbaar zijn of er langer over doen om een antwoord te geven.

Door strak te werken met ons ticketsysteem en dagelijks de prioriteiten te monitoren leveren we alle beloofde werkzaamheden af. Door de stijging van 60% hebben we ook te maken met ongeplande hosting upgrades en oplossen van productieverstoringen die bij klanten ontstaan door de plotselinge stijgingen. Hierdoor moeten andere werkzaamheden soms schuiven.

Met een beetje begrip voor elkaar komen we er wel.