Skyberate internetservices verbetert sales met CRM en WebVisitAnalyser

Voor Skyberate internetservices implementeerde Vicus het crm systeem inclusief koppeling naar de website  met analyse van webbezoeken en herkenning van bezoekers.

Meer resultaat tegen lagere kosten

Skyberate wilde graag meer werken met Marketing en Sales Automation voor een hoger rendement in het verkoopproces tegen lagere kosten.. De volgende punten zijn voor Skyberate daarbij primair van belang:

  • meer grip te krijgen op het marketing- en verkoopproces (o.a middels de Salesfunnel);
  • meer leads genereren vanuit de website/webshop skyberate.nl;
  • efficiënter signaleren en opvolgen van leads, prospects en verkoopkansen bij bestaande klanten vanuit een crm-systeem.

Vicus adviseerde om te starten met de WebVisitAnalyser en te gaan werken volgens het JourneyFunnel Model voor de inrichting van het marketing- en verkoopproces binnen Skyberate.

Vervolgens plaatste Skyberate zelf de meetscripts, verzorgde Vicus de training voor de sales en regelde we samen de WebVisitAnalyser, filters, rapportages, werkstromen en schermen binnen het crm-systeem in.

Met de passie van de teams van zowel Skyberate als Vicus werken de sales nu met een optimaler salesproces geholpen door het modelmatig werken en de geautomatiseerde dataverrijking. Daardoor hebben de sales en het management van Skyberate meer tijd over voor klant- en markt contact.

Over Skyberate Internet Services

Skyberate Internet Services B.V. is sinds 2003 actief in de hostingbranche. Inmiddels voorzien zij enkele duizenden klanten in hun hostingbehoeften. De afgelopen jaren is Skyberate uitgegroeid tot een kerngezonde onderneming, dit is ook terug te zien in de groei van het team.


Ga terug