Maximaal Advies realiseert ambities met Vtiger 6 en WebVisitAnalyser

Inzicht in kwaliteit online bezoekers verbeterd marketing en verkoop

Maximaal Advies heeft groeiambities. Om deze te realiseren is het nodig effectiever en efficiënter te werken. Vicus helpt met vtiger en de WebVisitAnalyser.

Maximaal Advies startte de zoektocht naar een CRM-systeem dat de organisatie kon helpen met het optimaliseren van hun marketing, verkoop en klantenservice (processen). Bovendien had de organisatie als wens meer inzicht te verkrijgen in de kwaliteit van haar online bezoekers. Met de WebVisitAnalyser gekoppeld aan het vtiger CRM systeem heeft Maximaal Advies realtime een actueel overzicht van de meest kansrijke leads en prospects. Maximaal Advies kan nu maximaal vooruit!

"Het vtiger CRM systeem bleek een juiste keuze voor onze organisatie. Zo merken we nu al dat we veel efficiënter en effectiever kunnen werken. Daarnaast zorgt de WebVisitAnalyser ervoor dat we ons kunnen focussen op de meest kansrijke prospects en klanten. Wij ontzorgen bedrijven in hun energie-issues, Vicus ontzorgt ons met vtiger en WebVisitAnalyser en hun dienstverlening. We besparen immers tijd in onze processen en hebben meer focus op onze relaties". (John van den Hoek, Eigenaar/Directeur).

  • Vtiger PDF Maker PRO – voor het versturen van fraai opgemaakte offertes en andere documenten naar relaties.
  • Vtiger GeoTools CE – geeft inzicht in de geografische spreiding van alle relaties van Maximaal Advies. Op deze wijze kan een effectieve route voor de accountmanagers worden samengesteld.
  • Vtiger gekleurde regels in lijsten – Standaard lijstoverzicht in CRM kan worden voorzien van kleuren. Dit geeft beter overzicht, snellere oriëntatie en meer informatie.
  • Vtiger Sales Targets – geeft continue inzicht in de verkoopprestatie van het salesteam
  • Vtiger 6 Nederlands Taalpakket (NL-Dutch).
  • Tevens wordt het CRM-systeem zo automatisch gevuld met leads.

Ambities om te groeien

Maximaal Advies heeft zich als doel gesteld door te groeien naar 20 medewerkers. De volgende punten zijn voor de organisatie primair van belang om de huidige structuren te optimaliseren:Het verbeteren van de interne communicatie;

  • Meer grip verkrijgen op het verkoopproces;
  • Verbeteren van communicatie met klanten;
  • Online leadgeneratie;
  • Bezoekverslagen kunnen vastleggen - in te voeren via agenda, memo of document;
  • Gemakkelijk offertes maken;
  • E-mail archiveren;
  • Agenda functionaliteit.

WebVisitAnalyser

De WebVisitAnalyser herkent de (web)bezoeker op organisatieniveau. De tool bouwt automatisch een profiel op van de bezoeker, KVK, leadscore, branche, interesses en fasen in het aankoopproces wordt direct inzichtelijk gemaakt en opgeslagen in het vtiger CRM systeem. De WebVisitAnalyser levert Maximaal Advies zo bruikbare informatie op voor het kwalificeren en prioritiseren van leads en prospects. Sales kan zich focussen op de meest kansrijke leads en prospects.

Het vtiger CRM systeem bleek een juiste keuze voor onze organisatie. Daarnaast zorgt de WebVisitAnalyser ervoor dat we ons kunnen focussen op de meest kansrijke prospects en klanten.

John van den Hoek, Eigenaar/Directeur

Over Maximaal Advies

Maximaal Advies maakt de complexe energiemarkt transparant. Zij analyseren uw huidige situatie waaronder verbruik, aansluitingen en transportkosten. Maar ook energiebelasting en verborgen kosten worden voor u in kaart gebracht. Dit doen ze tijdens een kosteloos en vrijblijvend gesprek. Daarmee werpen zij een heel nieuw licht op uw situatie. Of u nu grootzakelijk, midden- en kleinbedrijf of ZZP-er bent, Maximaal Advies stelt u in staat tot het maken van de juiste keuzes.


Ga terug