Adviesbureau Over Morgen gebruikt vtiger voor verkoop en relatiebeheer

kaartenbak functie van CRM voor centraal beheren van adressen

Voor adviesburo Over Morgen werkt vtiger CRM samen met de mobiele telefoon, laptop en tablets. Dus ook met Outlook. Voornamelijk de “kaartenbak” functie.

De eerdere manier van werken met de invoegtoepassing in Outlook met een Access database daarachter is dat contactpersonen worden gekoppeld aan meerdere medewerkers van het bedrijf. Op dat moment worden die betreffende contactpersonen gesynchroniseerd naar de Contactpersonen binnen Outlook. Dat zorgt er voor dat de contactpersonen op de smartphone van de gebruiker terechtkomen, waardoor o.a. nummerweergave op de telefoon actief is.

De medewerkers van Over Morgen zijn veel ambulant, daarom is het van belang dat het CRM-systeem samenwerkt met de mobiele telefoon, laptop en tablets. Dus ook met Outlook. Voornamelijk gebruikt Over Morgen de “kaartenbak” functie van CRM. Centraal adressen beheren (Bedrijven en contactpersonen), mailingslists, specifieke info, etc en als belangrijk punt: het kunnen koppelen van de betreffende contactpersoon aan meerdere medewerkers van het bedrijf.

Over Over Morgen

De wereld van Over Morgen gaat anders met geld om, kent een andere verhoudingen tussen publiek en privaat en vindt duurzaamheid de normaalste zaak van de wereld. Ze zien de wereld als een plaats waarin ruimtelijke ontwikkelingen alleen succesvol zijn wanneer eindgebruikers centraal staan. Over Morgen begint nu.


Ga terug