Professionele servicedesk

zowel 1e als 2e lijns ondersteuning

Via onze servicedesk voor gebruikers van software zoals Magento en vtiger CRM kunt u terecht voor ondersteuning en nazorg. Van het oplossen van storingen, preventief en correctief onderhoud tot het upgraden van de software en wijzigen van wachtwoorden.

Zowel je gebruikers als je systeem houden we up-to-date

Wij zorgen dat je bedrijf blijft draaien

Na het realiseren van je online toepassing biedt Vicus ondersteuning bij het gebruik van jouw software en het onderhoud ervan. Een zorg minder! Via onze servicedesk voor gebruikers van software zoals Magento en vtiger CRM kun je terecht voor betaalde ondersteuning en nazorg. Onze servicedesk zorgt ervoor dat je je kunt concentreren op jouw primaire processen. Je wordt ondersteund per e-mail, telefoon of moderne hulpmiddelen.

Preventief onderhoud

Vicus controleert databases en logs op onderhoudspunten en corrigerende acties worden uitgevoerd als dat nodig is.

Correctief onderhoud

Als je tegen een bug aanloopt dan zal de servicedesk van Vicus haar best doen deze op te lossen.

Ondersteuning bij gebruik

Als klant benader je de servicedesk van Vicus voor support. Wij wijzen gebruikers de weg in Magento, vtiger en koppelingen.

Upgrades en updates

Vicus controleert periodiek of er nieuwe versies van de software beschikbaar zijn. Als je dat wilt, worden de nieuwe versies geïnstalleerd.

Storingen oplossen

Bij storingen coördineert de helpdesk van Vicus de herstelacties. Als dat niet lukt zal Vicus een back-up terugzetten.

Beveiligingspatches installeren

Indien er beveiligingspatches voor de software beschikbaar zijn dan installeren we deze en informeren wij je daarover.

Voordelen Vicus servicedesk

  • Nederlandstalige helpdesk tijdens kantoortijden;
  • telefonisch of per e-mail;
  • helder tarief;
  • geen verplichte afname van urenbundels;
  • vooraf budget indien >30 minuten;
  • maandelijkse facturatie;
  • vtiger CRM expert sinds 2005;
  • Magento sinds 2007.

Heldere afspraken

Geen addertjes onder het gras, alles staat in onze handleiding die je ontvangt zodra je een service-overeenkomst afsluit. Hierin staat precies wat je van ons mag verwachten én wij van jou om de juiste ondersteuning te kunnen bieden.

Optioneel 24x7

Onze servicedesk is tijdens kantoortijden telefonisch bereikbaar. Optioneel hebben wij een dekking van 7x24.

Serviceticket

Maak ook gebruik van onze open source helpdesk voor betaalde ondersteuning en neem contact met ons op voor het afsluiten van een service-overeenkomst. Je kunt jouw vraag of probleem ook via ons ticketsysteem indienen. Als je dat wilt word je per e-mail van de voortgang op de hoogte gehouden.

Stel je vraag of meldt je probleem via onderstaande formulier. Ben je nog geen klant van Vicus? Stuur dan toch je vraag in, wij informeren je daarna hoe wij je het beste van dienst kunnen zijn.

We zien uit naar je bericht!