Servicedesk

Met een abonnement op de servicedesk heeft u een zorg minder!

Onze servicedesk zorgt ervoor dat u zich kunt concentreren op uw primaire processen. U wordt ondersteund per e-mail, telefoon of moderne hulpmiddelen.

Onze servicedesk is tijdens kantoortijden telefonisch bereikbaar. Optioneel hebben wij een dekking van 7x24.

Storingen melden

U kunt uw vraag of probleem ook via de website in ons ticketsysteem indienen. Indien gewenst wordt u per e-mail van de voortgang op de hoogte gehouden.

Storingen worden conform een vast proces afgehandeld. U kunt zelf de voortgang hiervan op deze website en per email volgen.

Nog geen abonnement?

Heeft u nog geen account? Neem dan contact op met onze verkoopafdeling.

Interesse gewekt? Neem nu contact op!

Klik de button, stuur een e-mail naar sales@vicus.nl of bel 033 461 1196.


Neem contact op met de experts

Neem contact op met Helenus de Rijke van Vicus voor Servicedesk

Helenus de Rijke, Directeur

Voor Open Source software kunt u bij ons een servicecontract afsluiten. Een zorg minder!