Blog Archives

CRM VoIP Telefonie – Introductie cloudtelefonie

Dit bericht is deel 1 van 6 in de serie CRM VoIP Telefonie

Met de introductie van cloudtechnologie bij telefooncentrales en het Voice over Internet Protocol VoIP, komen er vele nieuwe mogelijkheden in beeld. Reden voor Vicus om dit fenomeen voor u te onderzoeken, verbindingen te leggen tussen e-commerce en crm oplossingen en daarover een blogreeks te schrijven. Lees meer →

CRM Integratie Sales Automation Reacties uitgeschakeld voor CRM VoIP Telefonie – Introductie cloudtelefonie

CRM VoIP Telefonie – Voor en nadelen

Dit bericht is deel 2 van 6 in de serie CRM VoIP Telefonie

Of wij uiteindelijk goedkoper uit zijn is lastig te zeggen. Door hogere bereikbaarheid besparen we al op kosten van het call-center. In elk geval kunnen klanten zelf kiezen met welke afdeling ze contact willen. Daardoor hoeven we intern minder vaak door te verbinden en is ook de klant sneller bij de juist medewerker. Lees meer →

Sales Automation Reacties uitgeschakeld voor CRM VoIP Telefonie – Voor en nadelen

CRM VoIP Telefonie – Nieuwe handige functies

Dit bericht is deel 3 van 6 in de serie CRM VoIP Telefonie

Medewerkers met een iPhone kunnen hun gsm ‘naast’ hun toestel schakelen. Zo gaat de bel over op beide toestellen en kunnen wij dus gewoon opnemen via onze gsm, ook als een gesprek intern wordt doorgeschakeld. Lees meer →

CRM en webshop Integratie Sales Automation Reacties uitgeschakeld voor CRM VoIP Telefonie – Nieuwe handige functies

CRM VoIP Telefonie – Direct bellen uit Vtiger CRM

Dit bericht is deel 4 van 6 in de serie CRM VoIP Telefonie

In dit artikel aandacht voor de mogelijkheden die ontstaan door de cloudtelefonie te integreren met het Vtiger CRM systeem van Vicus. Vtiger is voorbereid op het ondersteunen van PBX centrales op basis van Asterisk. Helaas maakt niet elk cloudtelefoniesysteem optimaal gebruik van de mogelijkheden zoals deze door Vtiger CRM worden ondersteund. Lees meer →

CRM Integratie Klantenservice Sales Automation Vtiger CRM Reacties uitgeschakeld voor CRM VoIP Telefonie – Direct bellen uit Vtiger CRM

CRM VoIP Telefonie – Nieuwe mogelijkheden voor e-commerce

Dit bericht is deel 5 van 6 in de serie CRM VoIP Telefonie

Ook voor e-commerce bedrijven of activiteiten brengt VoIP volop nieuwe mogelijkheden. Een eigen nummer per shop, Bel mij knop, lokale internationale telefoonnummers en VIP-telefoonnummers. Lees meer →

CRM en webshop E-commerce Klantenservice Marketing automation Sales Automation Reacties uitgeschakeld voor CRM VoIP Telefonie – Nieuwe mogelijkheden voor e-commerce

CRM VoIP Telefonie – Kwaliteit en bereikbaarheid

Dit bericht is deel 6 van 6 in de serie CRM VoIP Telefonie

Public-cloud kan zeer robuust worden ingericht met meerdere failovers. een beschikbaarheid van 99,999 is heel normaal. Bij private cloud zal 99,9 beschikbaarheid al heel hoog zijn. Bedenk dat er dan op jaarbasis dus over uren downtijd gaat. Wie ka zich ooit heugen dat de ouderwetse telefoon niet beschikbaar was? best knap eigenlijk van die oude ptt jongens. Lees meer →

Klantenservice Reacties uitgeschakeld voor CRM VoIP Telefonie – Kwaliteit en bereikbaarheid