Beter Scoren in Google 01 – Zoekmachine Optimalisatie

In deze reeks artikelen vertellen we je hoe je met je webshop in WooCommerce of Magento beter kunt scoren binnen de zoekresultaten van de zoekmachine van Google.
diensten-seo-scan_illustratie

Deze discipline noemen we zoekmachineoptimalisatie, maar dit behoeft wel een kleine disclaimer. Met zoekmachines is het hetzelfde als met de beurs. Zoekmachineoptimalisatie-resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.

Inhoud artikelen over zoekmachineoptimalisatie

Voorlopige indeling van deze artikelreeks over zoekmachineoptimalisatie:

  • deel 01 – Inleiding zoekmachine optimalisatie
  • deel 02 – Het Belang Van De Top 3
  • deel 03 – Belangrijke SEO Termen
  • deel 04 – Gebruik De Juiste Zoekwoorden
  • deel 05 – Kies De Juiste Domeinstructuur
  • deel 06 – Gebruik Zoekwoorden Consistent
  • deel 07 – Zorg Voor Technisch Correcte HTML Code
  • deel 08 – Kwaliteit Van De Inhoud
  • deel 09 – Zorg Voor Relevante En Waardevolle Links
  • deel 10 – SEO overtredingen – Wat Je voor SEO Vooral Niet Moet Doen
  • deel 11 – De Rol Van Sociale Media
  • deel 12 – Gepersonaliseerde Zoekresultaten

Ik neem zoekmachine optimalisatie serieus

Mijn bedrijf Vicus eBusiness Solutions verkoopt geen AdWords. Daarvoor zijn voldoende gespecialiseerde bureaus waar je je geld kwijt kunt. Wij geloven meer in het middels zoekmachine optimalisatie opbouwen van een stabiele lange termijn positie in de zoekmachines.

Zoekmachine optimalisatie is maatwerk. Iedere webwinkel en doelgroep vraagt een andere aanpak. Als onderdeel van het door ons ontwikkelde E-commerce Succes Model help ik je graag om een zoekmachine optimalisatie op maat aan te bieden.

  • Zoekwoordenonderzoek
  • Technisch verbeteren van je ZenCart of Magento-webwinkel
  • On-page en off-page internetmarketingstrategie bepalen
  • Opzetten van de optimale sitestructuur
  • Meetmaat maken van de actuele situatie (Web Analytics)
  • Zoekmachinevriendelijke teksten maken

Ga zelf ook aan de slag

Wil je meer weten of eens van gedachten wisselen of mijn aanpak en visie jou kan helpen om beter online te scoren?

Deel jouw gedachten

Er zijn nog geen opmerkingen