Wat zijn de voordelen van WebVisitAnalyser naast Google Analytics?

Enfin, zonder in marketingjargon te vervallen, hier een korte opsomming

  • Vertraging van slechts enkele minuten – wacht niet op de analysegegevens
  • Rapportages later in te stellen – alle ruwe data blijft altijd bewaard
  • Aantal te tracken variabelen voor webshops zelf in te stellen – denk aan couponcode, ackties, of andere analyses
  • Volledige klikpaden van elke bezoeker, uitgebreide analyses van elk bezoek- of bezoeker
  • Voor B-2-B eenvoudig alleen bezoekende bedrijven te laten zien
  • Aantoonbaar meer toegankelijke informatie – besteed tijd aan de business niet aan het ophalen van meetgegevens
  • Volledige integratie met AdWords – analyseer en beheer alle online campagnes in een rapport
  • Geen limiet aan rapporten, doelen of andere instellingen

Please log in to rate this.
0 people found this helpful.


Category: WebVisitAnalyser
Tags: ,

← Faqs
Bookmark de permalink

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *