Als ik een abonnement neem op de vtiger servicedesk waarom moet ik dan nog uren betalen?

Het vtiger servicedesk abonnement is in dit geval het relatief goedkoop inkopen van een aantal vtiger supporturen per jaar. Voor extra uren betaald u het afgesproken uurtatief. U betaalt bij ons geen licentiegeld waaruit eventueel extra ondersteuningsuren kunnen worden gefinancierd; dat geld houdt u zelf in uw zak en geeft u alleen uit op het moment dat u zelf dat nodig vind. Wel zo eerlijk!

Please log in to rate this.
0 people found this helpful.


Category: vtiger
Tags: ,

← Faqs

About Luuk Roovers

Luuk is oprichter en directeur marketing en verkoop bij Vicus en het brein achter het VOSBA integratie framework en de WebVisitAnalyser. Sinds juni 2009 is Luuk Roovers als expert betrokken bij het blad Computable voor de topics Open Source en Internet.
Bookmark de permalink

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *