Hoe kunnen we helpen?

Inhoud

Module Klantportaal in Vtiger CRM

Je bent hier:

In het online klantportaal van vtiger kun je jouw klanten toegang geven tot bijna alle aan henzelf gerelateerde informatie die in het CRM is opgeslagen.

Met het vtiger CRM-systeem heb je zo de beschikking over een portaal waarin precies kan worden ingericht op basis van rechten en rollen welke van jouw klanten hun eigen gegevens kunnen inzien en bewerken.

Gebruikers loggen in met hun e-mailadres. Dit e-mailadres moet uniek zijn. Om jouw klanten ervan te overtuigen dat je serieus omgaat met hun persoonlijke gegevens en veiligheid is het aan te bevelen om een een SSL certificaat met Uitgebreide Validatie (EV = Extended Validation) te kiezen voor het klantportaal.

Het portaal moet wel voor gebruik worden geïnstalleerd worden. Ook wordt de opmaak veelal aangepast aan uw bedrijfslayout.

Geavanceerd Klantportaal

Met het standaard klantportaal geef je jouw relaties toegang tot een beperkt aantal vtiger modules. Zo kunnen zij records inzien, tickets aanmaken en bewerken (toevoegen van afbeeldingen en documenten).

Met het geavanceerd klantportaal kan de gebruiker de inhoud van een aantal soorten klantkaarten wijzigen, waarbij er ook onderscheid wordt gemaakt tussen gebruikers voor wat betreft de toegangsrechten voor inzien en wijzigingen. Met het Advanced Klantportaal kunnen klanten gegevens van de modules contactpersonen en organisaties (Accounts) aanpassen.