Vtiger CRM Diensten (Services) module

Dit bericht is deel 29 van 53 in de serie Vtiger CRM handleiding
Vtiger Handleiding -Tickets

Binnen de Dienstenmodule neem je betaalde diensten op die aan klanten worden aangeboden.
De Dienstenmodule lijkt sterk op de Productenmodule, behalve de voorraadinformatie. Diensten zijn niet-voorraad artikelen en het is niet mogelijk ze te bundelen (zoals Productbundels). Diensten hebben alleen niet-op-voorraad attributen en velden.

Diensten kun je opnemen in Offertes, Verkooporders en Facturen.

Navigatie binnen de serie<< Vtiger CRM Producten (Products) moduleVtiger CRM Project Management (Projects) module >>

Gerelateerde berichten

  • Vtiger CRM Prijslijsten (Price books) moduleVtiger CRM Prijslijsten (Price books) module Met Prijslijsten onderhoud je gedifferentieerde prijslijsten voor verschillende klantgroepen. Je kunt je prijsstelling differentiëren voor verschillende product/markt combinaties op basis […] Posted in Vtiger CRM
  • Vtiger CRM Leveranciers (Vendors) moduleVtiger CRM Leveranciers (Vendors) module Vtiger CRM biedt je de mogelijkheid om een onbeperkte hoeveelheid leveranciers te registreren. Leveranciers zijn organisaties die Producten of Diensten leveren aan jouw organisatie of aan […] Posted in Vtiger CRM
  • Vtiger CRM Tickets (Helpdesk) moduleVtiger CRM Tickets (Helpdesk) module Tickets (Trouble Ticket of Service Request) zijn informatierecords met betrekking tot een klachtenmelding of serviceverzoek van de klant. Met het vtiger CRM-systeem kun je actie-items […] Posted in Vtiger CRM
Vtiger CRM Bookmark de permalink

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *