Maak van de telefoon je vriend voor koude acquisitie

Koude acquisitie: maak van de telefoon je beste vriend

Opeens heeft u via de WebVisitAnalyser een adres in uw database staan. U moet bellen. Telefonische acquisitie is niet ieders hobby en koude acquisitie al helemaal niet. Menig verkoper, ondernemer of zzp er kan zich er pas toe zetten als er geen alternatief is. Sommigen beweren zelfs dat `koud bellen inmiddels een achterhaalde methode is in deze tijd van netwerkborrels en sociale media.

Niets is echter minder waar. Terwijl jij je een slag in de rondte netwerkt zijn je concurrenten bezig waardevolle verkoopgesprekken af te ronden. Telefonische acquisitie is een bijzonder effectieve en efficiënte manier om nieuwe business te genereren. boek-maak-van-de-telefoon-je-vriend_cover_sourceBinnen het JourneyFunnel Model is het zelfs een essentieel onderdeel om succes te behalen. Je kunt het zelfs (schrik niet) leuk gaan vinden! Het is dan wel cruciaal dat je je goed voorbereidt en een aantal basale regels volgt. Veel ingesleten gewoonten werken averechts, terwijl sommige minder bekende technieken juist veel effect kunnen sorteren. De ervaren verkooptrainer Michel Hoetmer maakt in dit no-nonsense boek duidelijk wat werkt en wat niet en waarom. Stap voor stap leidt hij je door het acquisitieproces, waarbij onderweg ruimte is voor veel voorbeelden, oefeningen, tips & trucs en do’s & don’ts. Als je de lessen uit dit boek serieus neemt zul je merken dat koude acquisitie je veel meer oplevert dan je nu denkt. Aan de slag!

Koop bij bol.com

Meer lezen? Schrijf je in op de e-mailberichten van Vicus!



Gerelateerde berichten

About Luuk Roovers

Luuk is oprichter en directeur marketing en verkoop bij Vicus en het brein achter het VOSBA integratie framework, de WebVisitAnalyser en het prijswinnende JourneyFunnel Model. Sinds juni 2009 is Luuk Roovers als expert betrokken bij het blad Computable voor de topics Open Source en Internet.
Sales Automation Bookmark de permalink