Auteur Patrick Petersen, bekend van de bestsellers Handboek Online Marketing en Handboek Content Strategie, heeft op MARCOM14 zijn nieuwe boek gelanceerd. Het ‘Handboek Online Conversie‘ biedt tips, onderzoeksresultaten, modellen, voorbeelden en cases die je helpen om meer online resultaat te behalen.Hierbij staat het optimaliseren van het bereik (Reach), de betrokkenheid van de doelgroep (Engagement), het activeren van deze doelgroep (Activate) en het vervolgens omzetten naar resultaat (Nurture) centraal.
In het HOC komen diverse expertcases aan bod zoals Wehkamp.nl, Concept7, KLM, E.J. van Bel en Frans Appels. De praktische marketingmodellen, zoals het REAN model, worden daadwerkelijk ingezet bij conversieoptimalisatie in organisaties.
Het handboek leunt zwaar op de actuele praktijk en maakt een einde aan het ondoordacht inzetten van online uitingen!
- Je kunt het boek bij Bol.com bestellen
Recente berichten
- Zomerdip: E-commerce en de seizoenen 16 april 2024
- Google Consent Mode v2: het plaatsen van cookies 26 maart 2024
- Voordelen “Big Tech Free” CRM Systeem voor Zakelijk Gebruik 19 maart 2024