CRM VoIP Telefonie – Direct bellen uit Vtiger CRM

In dit artikel aandacht voor de mogelijkheden die ontstaan door de cloudtelefonie te integreren met het Vtiger CRM systeem van Vicus. Vtiger is voorbereid op het ondersteunen van PBX centrales op basis van Asterisk. Helaas maakt niet elk cloudtelefoniesysteem optimaal gebruik van de mogelijkheden zoals deze door Vtiger CRM worden ondersteund.

Click to call

Staande op een relatiekaart in het crm, contact, lead of account, klikt u op het telefoonnummer en bevestigd dat u wilt bellen. Vervolgens wordt de verbinding tot stand gebracht zonder dat u het nummer hoeft over te typen.

Registreer inkomende en uitgaande telefoontjes

Bij het binnenkomen en uitgaand bellen wordt direct een record aangemaakt in de database, met een koppeling naar de betreffende relatie. Binnen het crm kan dus altijd worden gezien, wie wanneer gebeld heeft. Ook handig om de performance van een outbound, of inbound belteam te monitoren

Popupt wie er belt

We hebben een beller! Naast dat de telefoon overgaat zal op het scherm van de aangesloten computer een pop-up verschijnen die de bij het nummer horende record uit het crm laat zien. Met een klik opent zich een nieuw venster, zodat u na dit telefoontje gewoon weer verder kunt gaan waar u was.

Navigatie binnen de serie<< CRM VoIP Telefonie – Nieuwe handige functiesCRM VoIP Telefonie – Nieuwe mogelijkheden voor e-commerce >>

Meer lezen? Schrijf je in op de e-mailberichten van Vicus!



Gerelateerde berichten

About Luuk Roovers

Luuk is oprichter en directeur marketing en verkoop bij Vicus en het brein achter het VOSBA integratie framework, de WebVisitAnalyser en het prijswinnende JourneyFunnel Model. Sinds juni 2009 is Luuk Roovers als expert betrokken bij het blad Computable voor de topics Open Source en Internet.
CRM Integratie Klantenservice Sales Automation Vtiger CRM Bookmark de permalink