Presentaties op de BadVak 2012 #badvak2012

4, 5  en 6 juni hield ik op uitnodiging van GROHE een aantal presentaties over de combinatie van E-commerce en toonzaal. Hoe kun je  nu meer mensen trekken naar je toonzaal via de nieuwe media. Ik vond het zelf weer een prachtige ervaring, veel leuke mensen ontmoet en zelf ook weer nieuwe inzichten. Jammer dat deze branche zo achter loopt en dat velen hun ogen sluiten voor de nieuwe mogelijkheden en business modellen.

Nu een week later kijk ik terug op een drukke week. Want in de zelfde week had een afvoer onder onze keuken het begeven en was er -daardoor- een waterleiding lek. Kortom meteen een stank en bende in huis. Tussen de presentaties door maar worden gebeld voor overleg met de aannemer hoe aan te pakken en op te lossen.

Meer informatie (inclusief de presentatie zelf) is te vinden op de Vicus website

Meer lezen? Schrijf je in op de e-mailberichten van Vicus!



Gerelateerde berichten

About Luuk Roovers

Luuk is oprichter en directeur marketing en verkoop bij Vicus en het brein achter het VOSBA integratie framework, de WebVisitAnalyser en het prijswinnende JourneyFunnel Model. Sinds juni 2009 is Luuk Roovers als expert betrokken bij het blad Computable voor de topics Open Source en Internet.
E-commerce Bookmark de permalink